Dyrektor:
Kamila Gerka
Szanowny Rodzicu,
Podczas podejmowania decyzji o wyborze odpowiedniego przedszkola bądź żłobka dla swojego Dziecka, niewątpliwie ważnym czynnikiem jest doświadczenie i wiedza kadry (w tym Dyrektora placówki), dlatego w kilku poniższych zdaniach, chciałabym się bliżej Państwu przedstawić.
Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi, które zdobyłam:
• w prywatnej praktyce terapeutycznej
• w przedszkolu
• w Domu Dziecka
• w szkołach z klasami integracyjnymi (szkoła podstawowa i gimnazjum)
• jako wykładowca na uczelni
• jako ławnik w Sądzie Rodzinnym
Podczas pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, nauczyłam się jak rozwijać ich potencjał, dbać o sferę edukacyjną oraz emocjonalną. Posiadam również umiejętności w zakresie wsparcia oraz terapii dzieci. Prowadzę dla nich specjalistyczne zajęcia indywidualne i grupowe.
Pomimo wieloletniej praktyki, nieustannie poszerzałam i poszerzam swoją wiedzę i umiejętności. Ukończyłam studia magisterskie, licencjackie i podyplomowe na kierunkach:
• Psychologia kliniczna i osobowości
• Pedagogika
• Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
• Socjoterapia
• Terapia i edukacja dzieci ze spektrum autyzmu
• Terapia Integracji Sensorycznej
• Terapia pedagogiczna
• Surdopedagogika
• Tyflopedagogika
• Oligofrenopedagogika
Ukończyłam również szereg certyfikowanych kursów, z których najważniejsze to:
• Terapia poznawczo – behawioralna
• 2-letni kurs mentorski
• Trener Umiejętności Społecznych
• Terapia ręki
Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania zostałam wyróżniona przez Ministra Edukacji Narodowej najwyższym odznaczeniem państwowym w edukacji „Medalem Komisji Edukacji Narodowej”.
Posiadam także niezbędne wykształcenie w zakresie zarządzania m.in. przedszkolem i żłobkiem, które zapewniło mi ukończenie następujących studiów podyplomowych:
• Zarządzanie Personelem
• Prawo Pracy
• Przedsiębiorczość
a dodatkowo cenne doświadczenie zdobyłam także podczas pracy w biurze Radcy Prawnego.
Razem z całą kadrą dokładamy wszelkich starań, aby spędzony przez Dzieci czas w Placówce był dla nich okresem radosnej zabawy przy jednoczesnym odkrywaniu własnych zdolności i talentów, oraz aby miały warunki do harmonijnego i wszechstronnego rozwoju w bezpiecznym i pełnym ciepła miejscu.